Klienci szwedzkiej marki #myobservation

Z kilku poprzednich wpisów już mogliście zauważyć, że jestem dobrym obserwatorem otoczenia z tego względu dziś postanowiłam napisać o klientach szwedzkiej marki. Nie będę opisywać ich wyglądu lecz zachowania.

Lista najgorszych zachowań:

1. Rozrzucanie ubrań po ziemi.

2. Brudzenie ubrań (szminka/puder).

3. Pozostawianie ubrań w przymierzalni.


4. Odrywanie metek.

5. Brak odpowiedzi klientów na "Dzień dobry" pracownika.

6. Nie przewracanie ubrań na prawą stronę.

Koniecznie napiszcie co myślicie o takich zachowaniach.

*Znalezione w sieci:

1. Reklama Rimmel London PL z Carą Delevingne zostanie wycofana z telewizji.

2. Firma apm-development.com.pl uzupełniła swoje portfolio społecznościowe o nowy kanał komunikacji jakim jest Instagram!

*Nazwa konta: apmdevelopment

3. Fotograf Łukasz Dziewic - młody, zdolny i marzy aby fotografować Magdalena Frąckowiak.

8 komentarzy:

  1. Mnie również denerwuje puder na ubraniach, tak samo jak powie się Dzień Dobry nikt ci nie odpowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszy to stworzenia z natury mało konfliktowe i spokojne... ale nóż się nam w łapkach otwiera na takie niedbalstwo i brak szacunku (do pracowników oraz innych klientów).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale większość ludzi to chamy ;/ nie czarujmy się ..I to widać własnie podczas zakupów itp

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdarzyło mi się zauważyć na wieszaku ubranie na lewej stronie, a także wybrudzone pudrem, no i nie odpowiadanie na ,, dzień dobry ". To chyba nie zależy od kraju, marki, miasta, wieku, czy innych czynników, a od kultury osobistej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak ja spotykam sie z 1,2,3 prawie na codzien i to strasznie deneruje :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas to jest standard... Szczególnie na wyprzedaży sezonowej. Mnie osobiście to wkurza...
    Ja jakoś ubrania które mierzę spowrotem daję na wieszak i czasami nawet na swoje miejsce, chyba że ekspedientki są przy przymierzalni i zabierają to co klientom nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety wiele klientów sieciówek nie umie zachować się zgodnie z podstawowymi zasadami kultury... To przykre...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.